آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «تو فقط باید مال من باشی»
خوب نیوز
آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «تو فقط باید مال من باشی»
شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 7:58 | بازدید : 321 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

متن آهنگ تو فقط باید مال من باشی آرمین زارعی

بد راه نده♩♪ به دلــــــــت یکی •حاضره همه ♩♪چیشو بده بت

یکی حاضـــــــره ♩♪هـــــــــرکاری کنه •نیاد خم ♩♪به ابروت به دلت

اصلا هرچه ♩♪تو بخــــــــوای •هرچی♩♪ تو بــــــگی

میام???? دنــــــــــبالت• هرجا که بریMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ تو فقط باید مال من باشی آرمین زارعی MP3 - موزیکدل

میــــــــشه???? هر وقـــــــــت• دلت که گرفت

در گــــــوش ????خــــــــودم• حرفتو بگی

تو فقــــــط???? بایـــــــد •مال من باشی

هر وقت نبـــــــــودی• یاد ????حال من پاشید

خــــــودم کنارت میــــــــمونَم هر• وقت???? هر جا لازمَــــــم داشـــــــــتی

هیچ حــــــــس بدی نـــــــدارم •بهت هست???? همیشه حَواسم بهت

واســــــــه خودته که میگم• دور ????شـــــــو از هرکی برات سَمه

بگو بـــــــینم♬♬ چرا نیستی کلافَم •هِی چرا همه♬♬ چی رو اعــــــــصابَمه

بِگو بینم ♬♬بِــــــــگو •بینــــــــم بِگو بینم

چجـــــــــوـری من •کَم بشه علاقم♬♬ بهت چجور از فِکرم درارمِت

چجوری •مـــــــــن♬♬ چجـــــــــوری• من چجوری من

 آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «تو فقط باید مال من باشی»



|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 528
:: باردید دیروز : 1444
:: بازدید هفته : 3248
:: بازدید ماه : 10174
:: بازدید سال : 64757
:: بازدید کلی : 290290